Monday, October 15, 2012

kini..

kini gen2 dah kaler merah…salin baju dah….baju kat dalam tu pun dah salin…org labuan ni suka hias keta2 diorg tau…so, kami pun amik kesempatan gak..hehehe…abg berangan nk jdkan keta gen 2 ni ala2 lightning mcqueen….ni pun tinggal nk touch luar je…belah dalam dh ok rasanye…xmau sarat2 nnt khabir tarik sumenye…hehehe

gen2

2 comments:

3uri@ni said...

Dah salin baju dah (^__^) Mesti rasa mcm pakai keta baru kan? Aku suh baba Naurah tukar jugak kaler keta dia, tp dia ckp, buat masa ni, tak nak lagi. Sayang, first car kan (^__^)

nanazack said...

yup! sbb 1st car, tu yg sanggup berabisan...huhuhu tp berpada2 la kan sbb ada anak kecik...tgn diorg xde insuran, ada je nk usik sana sini...hehe

kalo baju cantik lg xpe zue...mcm kami sbb dh jd mcmni kan, tu yg tukar baru, kalo x, xtau bila nk tukar baju...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...