Friday, October 12, 2012

setahun dah berlalu…

pd tarikh hr ni, maka genap la setahun peristiwa pahit ni berlalu….mmg pahit untuk dikenang tp bak kata abang, walaupun tak mau ingat tapi kena beringat selalu…

alhamdulillah, sumenye dah selamat…abang pun dah pulih sepenuhnya…hanya parut di leher je yg tinggal n ada ketulan di buku lali kiri…tu je la kenangan yg tinggal…our gen 2 pun dh ok n dah berubah wajah kini…hihihi…sayang nye pasal kan…cuma setakat ni kami xteruskan buka fail walaupun dh g pejabat peguam…salah satu sbb abang xde masa n sbb kami dh berpindah ke labuan kan, so byk la kekangan….

kalo diingat kembali, syukur ms tu mak n papa ada bersama aku…kalo x, aku rasa aku dah meroyan kot…huhuhu…ye la, masa tu masih dlm pantang n pg tu khabir kami bawa ke klinik untuk cucuk sebulan….

dan dialog ku yg terakhir sblm abg keluar rumah ms tu,

Aku : Abang hr ni xblk la ek?

Abang : Tak… Eh! balik la, cuma hr ni abang xblk mcm biasa, lmbt ckit…

huhuhuh…mmg blk xmcm biasa pun hr tu….mgkn kebetulan kan….kami redha dgn kejadian ni dan alhamdulillah, byk hikmah dpt dr kejadian ini…semua ni menjadikan kami lbh matang n berhati2….

Alhamdulillah….Thanks Allah……

DSC00169

2 comments:

3uri@ni said...

Alhamdulillah, semua dah berlalu kan. Dah siap eh keta (^__^) Tukar kaler baru ke maintain kaler lama?

nanazack said...

Alhamdulillah Zue... Kenangan sume tu Zue... Tiap Kali kalo kena g kk, lalu je jmbtn tu masih Ada lg kesan minyak tumpah kt ctu...huhu

Keta dh tukar baju kaler Merah... Skangni pun baju dlm pun dh tukar.... Sayang keta ni... So mmg jg sakan la skangni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...