Saturday, October 20, 2012

Strawberi everywhere....

masuk je dapur, kat mana2 mesti ada stoberi....huhuhu xtau nape skangni gila stoberi...pantang nmpk brg stoberi je, abis kena rembat....ngeeeeee...abg pun dh mls nak layan byk2, so abg kata amik je la, janji kat opis mama (dapur) je ye...hahahaha

buah stoberi tu beli kat air hitam...hok sebelah tu alas meja beli kat 1 stop je...

tudung saji ngan alas meja dr daiso...tirai pintu kat kedai familia KK

tabung daiso...frame familia, KK

hiasan gantung n jam dr familia, KK

housing phone...pun beli kat KK...ngeeeeeee

cucuk buah beli kat air hitam, pasu tu kat daiso...

       
pasu tu kat daiso, tmpt gantung tu pun kedai 4.99...

hahahaha...gila stoberi....blk kg hr tu pun duk pulun stoberi je...siap sempat bwk blk labuan sebekas...almaklumla kat cni susah nak jumpa...kalo ada pun pnh jumpa kecik2 je pastu xpdan ngan harga...

***kalo korang ada jmpa brg stoberi, jgn lupa bgtau yeeee............

2 comments:

3uri@ni said...

Wah, banyaknya :D pasu2 tu comel la, bes nye ada daiso, kt umah aku ada kedai rm2 ngan rm3 je, kumpul la banyak2 lg, comel :D

nanazack said...

Zue, tu daiso kk la... Kt Labuan mana Ada :((... Tp tu la, asal g kk, wajib singgah daiso tgk brg stoberi bru... Ni xmsuk lg gambo Pinggan, mug n tong smph... Pengsannnn!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...