Saturday, November 10, 2012

10.11.12

tarikh hr ni cun....smlm khabir genap setahun 2bln....makin lasak anak mama yg sorang ni....dan hari ni, sudah 3hari diarrhea aku xbaik2....xtau silap makan apa...sbb apa yg aku mkn, abg pun mkn gak...nsb baik masa 1st night kena tu abg ada, tetiba je tgh mlm aku menggigil seram sejuk...nk peluk beg air panas xberani, kang xpasal2 terbukak, abis tersiram kat khabir plak nnt......so, yg jd mangsa utk memanaskan aku , abg (^__^)...telan panadol 2 biji....tggu smpi aku tertido, bru abg bukak aircond blk, sbb anak2 xdpt tido sbb kepanasan...aku sorg je yg sejuk gigil2....huhuhu

pg td abg kol dr KK, ada good news.....abg kata INSYAALLAH dpt blk bln ni...yeeehaaaaaa...hati dh berbunga kembali....dlm kepala dh plan nk bwk blk coklat yg dipesan oleh adik bradik...ngeeeeee....harap2 kali ni menjadi la...kang takut last minit, kena cancel lg...huhuhu... SEDIA BERKORBAN  wahai NANA..

yg ni kemaruk ngan power rangers plak skangni....


lasak kan...adam dulu xpnh pun mcmni T_T


2 comments:

3uri@ni said...

Dah sihat ke? Muka Khabir pun nampak lg naughty dari Adam la, hehe

nanazack said...

mmg muka dia pun nampak lg naughty dr adam kan....perangai nye pun laaaagi "molek" dr adam....huhuhu sabo je la...

sblm g KK, sihat dah, tp mkn xhengat, kena lg kat KK...lembik abis...huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...