Wednesday, November 21, 2012

cucur nasi

hari ni korang bfast apa ye? pg ni aku wat cucur je...dr mlmtd dh pikir2 nk wat ni je la...simple but heavy n healthy (aku rasa la..hehe)...sbb apa aku kata mcmtu sbb dlm cucur ni ada nasi, bwg besar, ikan bilis, udang geragau, carrot, lada merah n kucai...hah!!! amik ko, dh mcm mkn nasi berlauk plak pg2 ni kan...hehehe... tp serius, aku mmg suka sbbnye cucur ni kalo dh sejuk pun still lembut lg...lg sdp kalo pki nasi yg byk kanji...hahaha...carbo ok, carbo!!!!

jgn lupa, nk lg sdp cicah je la ngan sos cili atau sos kegemaran anda...slmt menjamu selera (^__^)..

mode happy sbb abg dh blk tp pg td nk bgn tido susah sbb selruh blkg badan skt2...huhuhu kesan jatuh smllm kot...plg ketara skt belah kanan...adehhhh....sakitnye...


2 comments:

3uri@ni said...

Tak pernah buat pun cucur nasi, makan pun tak pernah. Campur nasi dlm tepung eh? Pastu bubuh ikan bilis, bla2 cam biasa?

nanazack said...

nasi tu ko blend dulu ngan air+bwg besar+ikan bilis...pastu bru campur ngan tepung...aksesori lain tu ikut suka ko nk bubuh apa....aku mcm td nk abiskan kucai tu dr layu mcmtu je...tu yg ltk skali..nk bg kaler2 meriah, tu yg tmbh je carrot n lada merah...udang geragau tu pun saje2 je...hehehe...kes nk perabiskan stok...

try la, lembut je tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...