Tuesday, November 20, 2012

jatuh...

adoiiiiiiiii....badan dah sengal2 ni....pg td g buang sampah...tp td khabir ngada2 nk ikut skali...so, dukung la kat tgn kiri, tgn kanan pegang beg plastik sampah...tak teringat mlm td hujan lebat, g lalu kat kaki lima yg berlumut n basah tu...terus jeeeeeeeeeeeee, GEDEBUK....adehhh, sambil menahan khabir supaya xjatuh skali...huhuhu...abis baju mama penuh ngan lumpur, muka still maintain....huhuhu....

la ni dh sakit2 satu badan....T_T abg xde plak tu nak suruh urut.....tgh malam kang baru balik....huhuhu


2 comments:

3uri@ni said...

Aku tak boleh tau kalu berlaku benda2 mcm tu, mesti rasa nak nangis....rasa sedih je, tgh dukung anak, pastu buat keje umah, tup2 jatuh, laki pulak tak ada kat umah, aku mulalah nak emo...huhuhu

nanazack said...

biasanye mmg hb aku yg buang sampah, tp 2,3 hr ni dia outstation ke kl, so sume keje kena wat sendiri...ntah mcmne la bleh silap langkah hr ni...seb baik khabir xde apa2, secalit lumpur pun xkena...huhuhu...

td bru dpt ngadu kat hb sblm dia naik flight...huhuhu...dh la xdpt tiket direct ke labuan, kena transit ke miri dulu smpi ke mlm...mlm kang bru tolak dr miri-labuan...huhuhu...nasib org duduk borneo, mcmni la... T_T....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...