Wednesday, January 2, 2013

sepanjang bercuti di kg BP n Muar


mcm biasala papa kalo blk kg....kena masuk kebun ok....



ni kat muar....cuma ada Wetex Parade n Giant je kat cni....



kat BP...papa xde seminggu ms ni...kena keje...


bfast kat muar...mkn mi rebus, bubur ayam, sate....patut la rmi artis dtg cni, mmg sdp ...tmpt biasa yg kami pegi tu dh tutup...xtau pindah mana...tp kedai ni mmg rekomen la...sng je nk cri, btul2 depan bus stand Muar...



kat rumah baru pakcik....


lepas gian...kat BP Mall..

2 comments:

3uri@ni said...

Baba Naurah selalu ckp nak ajak g makan mee bandung muar, tp sampai skang tak gi pun lg ke muar tu. Masa duk kangar, ada la makan, tp nak rasa yg kat muar jugak!

nanazack said...

kalo ko nak mkn mi bandung muar, aku suggest ko mkn kat parit bulat...setakat ni, kat ctu la yg sdp kalo ikut tekak aku...dulu ada 1 lg tmpt, tp hr tu aku g dh xsdp...xtau nape, mgkn harga brg naik tp harga mi tu dia xnaikkan, so rencah kurang la kot...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...