Thursday, April 18, 2013

BP Yes, Labuan No....


ni gambar sblm demam+hfmd...main buble puas2 kat umah nenek..kat labuan mama xkasi main....hahahaha


ni sepupu mereka

lg satu kerja yg xleh main kat labuan tp kat umah nenek boleh buat...main BEDAK!!!!!!!!


3 comments:

3uri@ni said...

Nape kat Labuan takleh main sabun ngan bedak? puas aku pk ni, tak dapat jawapan, hiiiii

Naurah kan, tiap kali gi TC, takde benda lain dia beli, buih sabun tu la.

Nana Zack said...

ko xprasan ke zue...kdg2 ada bau buih sabun ni masam...kdg2 ada yg ok baunya..kalo yg part masam tu yg aku xsuka...pastu adam ni kalo main suka lari, pastu mula la tumpah sana sini...huhuhu..adik plak suka masuk kan dlm mulut tmpt tiup sabun tu...tu yg aku dh xbg main kalo kat umah sendiri..ngeeeeeee

bedak plak, kalo dh tabur satu hall pastu main lari2...slalu jd mangsa adik la jatuh terlentang....ggrrrrrr

3uri@ni said...

Ye ker...tak pernah pulak kena yg bau masam tu. Biasa bau wangi je, tp still tak sewangi yg main masa kecik2 dulu, huhu

Naurah biasa tabur bedak atas katil. Tension jugak sbb tetiba nampak katil cam 'semak'.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...