Friday, April 19, 2013

puding roti strawberi

balik dr semenanjung mcm biasa la bwk stok roti berbundle...mentang ada byk roti kan, so wat la puding roti..wat ckit je sbb abg kena os plak mggu ni...bru je smpi dr smenanjung dh meeting sana sini kan...apa leh wat, dah nama kerja kan....nak pujuk hatinya pasal, sblm abg g wat la puding ni...dan kebetulan sehari sblm terbang tu g jln2 kat AEON kat shah alam tu...beli la strawberi ni...korea punye...tp xsemanis yg aku mkn sblmni...yg ni manja2 masam je la...tp kalo malaysia punye, kompem masam...hehehehe


pastu mcm biasa la, kalo partner xde kan, mood masak2 mmg xde...mkn apa yg ada je la...masuk telur kicap utk budak2...utk mama mama wat telur sambal udang kering...pastu ada acar tahun bwk dr bt pahat, suruh long buatkan 10 bekas...hehehe tamakkan...kekekeke..dah nama acar tahun, setahun la leh makan...kekeke...pastu makan ngan ulam timun jepun....sdpnya......kalo sejuk2 laaaagi sdp....nak2 cuaca panas skangni kan....walaupun hujan, still aku rasa panas..huhu


adam plak sejak dh xskolah 3minggu, mood dia nk g skolah mcm biasa la...merundum...pastu nangis2 kat pintu kelas...blk rumah suh wat keje umah pun xmau....tp mama paksa gak suh dia wat keje rumah...gamba ni pun dia amik sendiri bukti yg dia dh siapkan keje...kekekeke

5 comments:

3uri@ni said...

Sedapnya puding rotiiiii!!!! Lama dah tak buat, huhu
Ko tau, ak ni buleh dikatakan setiap minggu kata nak buat puding la, nak bakar kek la, tp oven masihhhhhh duk bertapa atas almari tu, kahhhkahkah

Nana Zack said...

xpe zue...kurang2 ada motivasi diri nak membaking...hehehehe...sdp wooo puding roti...mkn sejuk2 lg sdp..pd tekak aku la...hehehe

3uri@ni said...

Ha'ah, aku pun suka puding roti sejuk2. Kalu g hotel kan, kalu ada puding roti, mmg cekau banyak2, hahha

$ue @nim said...

sedapppnyee... dah lama x rajin kan diri wat puding roti nih..
eh!! ko kata AEON shah alam???? kat mana tuh.. aku yg dok kat sini pn x tau ade AEON kat shah alam.. hehehe... br bukak ker... bule terjah ni.. dh lama x gi AEON sbb kat ngan umah aku ni xde.. sume jauh2..

Nana Zack said...

Buat suejgn xbuat...hehe

Aku pun xpasti tu dulu jusco atau carrefour sbb skangni kan 2 tu aeon amik alih kan...yg pasti kat aeon tu ada sewa motor budak2 n seblh aeon tu ada kedai mkn nasi ayam tat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...