Monday, July 29, 2013

give up la....

penat tau menguli...last2 hangit la plak....grrrrrr...muktamad! beli je la kuih dh siap...tggu mlm raya yg lelong punye tu...hah!! lg sng, abis citer...

mcmne leh hangus? ni kes berperang ngan budak berdua tu la kat dapur....nsb baik la buat separuh adunan je...konon nak celup coklat, hmmm xpayah la...dh rentung ni pun dh ala2 coklat...hahahaha



ha, yg kaler cerah tu 2nd batch bakar....tp tu gambar ms mula2 ye...lepas gambar ni diambil abis si adam keje kan..dia tinggalkan utk mama yg rentung tu je T____T...

mama dpt tgk gambar je la....nk rasa yg ok dh xdpt...nsb baik la mama xcari batu belah batu bertangkup!

2 comments:

3uri@ni said...

Mencabar betul nak bakar kuih raya ye ^o^ takpe, at least anak2 suka makan, bukan dia buat main2 ^_^

Tp bila tgk dlm gambar, rasa yg hangit tu nampak lagi sedap, garing2 je, hahhhahhha

Nana Zack said...

dah mkn yg hangit tu...nsb baik la sdp..patut la adam mkn sume yg cerah tu...huhuhu...

tu la, mls la nk buat...aku lbh rela buat kek dr kuih2 ni...sbbnya kalo kek, bancuh2 terus je masuk loyang n bakar...tp kuih ni nk kena buat satu2, tu yg budak2 ni amik peluang kacau sama...uwaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...