Friday, September 27, 2013

Kayaaaaa...

Hari ni breakfast pau inti kaya.. Buat ptg smlm.. Xbyk mana pun dpt la dlm 8 ketul gitu.. 1st time buat.. Xcantik mana pun.. Hehehe.. Smlm dh mkn 4 ketul, hr ni kukus lg 4 ketul.. Smlm yg balance 4 ketul tu dh kukus siap2 pastu sejukkan masuk esbok sbb nk wat frozen kan.. So pg ni kukus semula je...


Bila mkn pau kaya ni mula la terasa nk nyanyi lagu awi rafael tu.. Hahahaha.. Kan best Kalo kaya kan?

Kalau aku kaya
Hari hari hari raya
Bil-bil jiran keluarga
Aku belanja selamba
Kalau aku kaya
Aku beli segalanya
Bungkuskan semua
Hadiahkan pada mama


2 comments:

3uri@ni said...

kalaulah aku kaya, bil2 jiran tetap aku tak tolong bayarkan, apa kesah aku nak bayarkan, memasing2 bukan orang susah, semua tu duduk rumah sendiri, siap renovate bagai lagi, aku jugak yang menyewa ni haaaaa, hahahahaaa

Tapi aku pun suka lagu tu, heehee!

Nana Zack said...

kira ok lg ko menyewa zue, kami ni takat duk kuarters je...huhuhu.. bila la nk ada rumah sendiri ni...

best kan lagu ni...leh berangan jap....hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...