Monday, September 23, 2013

new baby...

akhirnya dpt gak setelah berkali2 wat muka muncung + merajuk + bg mcm2 alasan yg kukuh...hahahahaha... tu sume taktik ye...lg pun abg dh janji kan, xbaik tau kalo mungkir janji....hehehe boleh ek mcmtu...bila dh ada ni, stok benang plak xde....hohohohoho...apa la kamu ni nana, smgt menjahit dh dtg, tp xde benang...


4 comments:

$ue @nim said...

ko jgn jadi macam aku dah la ye nana... awal thn lps aku beli alah benda ni jugak.. masa mula2 beli tu bukan main lagi tau.. koyak skit je, jahit ngan mesin... jahit cadar sdiri la.. sarung bantal sdiri la.. skang ni kesian plak aku tgk benda ni.. dok tersimpan cantik je atas almari.. kain baju yg koyak yg perlu di repair, ade la jugak berlipat2.. tapi x jugak dibukak mesin jahit ni.. kesiannnnn.... bile mood malas dtg, mesin tu aku tgk tanpa perasaan je la.. heheheh

Nana Zack said...

hehehehe...tu biasa la sue.. menjahit ni mmg kena tggu mood la utk org mcm kita ni...tp kalo tailor kena tggu mood, abisla baju customer xsiap..hehehe..

dr dulu lg kan aku teringin nk mesin jahit..mood pun tenggelam timbul dh ni... ni pun byk seluar adam duk tunnggu nk jahit, tp benang plak xde..hahahaha

3uri@ni said...

Eh, bukan ko dah ada ke mesin jahit sebelum ni? Dulu kan ko ada masuk kelas jahit kan? Ke aku yg confuse...
Apapun, selamat membeli benang dan selamat menjahit ^_^

Nana Zack said...

zue, kelas mmg dh pernah masuk tp xabis pun, suku jalan je...ms tu aku duduk kg la...ms tu kan hb aku g france..tu yg pki mesin jahit mak aku..hehehe...

eh, ko tau ada tak org jual benang online? huhuhuhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...