Saturday, October 5, 2013

Bila dah rasa diri tu bagus sgt2...

Luka lama berdarah kembali.. Kalo kau rasa kau dah bagus sgt, terus kan la.. Semoga Allah merahmati apa yg kau laku kan pada kami. 

Bkn masalah tiada hati perut, tapi tanggungjawab yg telah diamanahkan pada tuan empunya. Bukan kah tuan empunya ni dah berkali kali ingatkan Akan tanggungjawab ini? Kenapa kamu ingkar? Ye aku tau sbb kau rasa kau la yg terbaik, kau la terbagus. Kalo rasa niat kau tu yg terbaik, aku rasa xperlu la nak hebohkan di laman media.. Kan ke tu dh jadi riak? Fikir la sedalam dalamnya sblm buat apa apa tindakan...

#tiba tiba je teringatkan kes pak guard dgn bini mat yo.. Org yg xfaham arahan, mcm ni la kan.. 

#sabar la wahai nana.. Tu je la yg aku mampu utk sedap kan hati sendiri..

3 comments:

3uri@ni said...

Napeee ni, sedihhhh je...

Sabar ye..

Nana Zack said...

T_T... sedih la ngan org yg berlagak bagus... konon bila dh tolong org, dia la plg bagus n sibuk duk update kat FB...igt makin tua makin matang, tp mcm budak2...mengharapkan LIKES n Comment org je....

$ue @nim said...

sabar je la ngan org camni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...