Monday, November 18, 2013

jiran tetangga...

haiiii la manusia...mcm mana ye nak bg ada kesedaran dlm diri sendiri bila hidup berjiran ni? lebih2 lagi bila hidup dirumah yg jenis bertingkek tingkek ni....

dah tau mop tu basah, perah la bg abis airnya n sidai la kat ruang dapur tu...xpun, gantung la kat dlm toilet...aku pun slalu mengemop gak...tp lps mop tu basuh perah habis2an n ltk blk kat dlm toilet blkg...terbalikkan je la mop tu...konfem kering gak....xde la smpi nk bg kering rangup smpi nk sidai kat balkoni...dh tau jiran bwh kamu ni selalu sidai baju kat balkoni...adoiiiii...serba salah dibuatnya....nak tegur, dh besar panjang, dh beranak pinak...xkan la xboleh nk pikir...dh la xpernah nak tegur sapa...

kot iye pun nk sidai mop tu, xboleh ke sidai kat tepi balkoni tu? kurang2, air lelehan mop tu xla kena baju aku...dh xpasal2 aku kena basuh blk baju2 aku tu...geram tahap maksima dh ni....ggrrrrrrrrrr.....ni yg mula nk hangin halilintar balik ni.....E#$%^#%^&*^&*

2 comments:

3uri@ni said...

Aku yg umah x bertingkek2 ni pun jemur je mop.dlm bilik air. Pakai mop scotch brite tu, senang kering, ruang sempit pun muat. Dr kt kangar lagi pakai.mop tu. Tetiba promote scotch brite, kihkih

Nana Zack said...

tu la kan...apa slhnya jemur dlm bilik air je...kering gak...ni pun mop dia masih tersidai lg balkoni...sabarnya aku...xpsl2 hr ni aku xbasuh baju...huhuhu..

aku suka pki mop tradisional tu je zue...lg best kalo yg jenis 'rambut' dia lebat tu...puas hati mengemop rumah...hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...