Tuesday, January 28, 2014

slowly...

sekarang dalam proses nak bercerai susu badan sepenuhnya dgn khabir...wish me luck! 
caiyok nana!!!

selain tu juga, nak ajar khabir bercerai buaian...
dlm minggu ni, belum tido kat buai lg...
suruh dia golek2 kat toto tu sambil pokpok montot dia sampai tertidur...
tp bila dh xtidur buai, maka jadual tidur dia pun berubah juga la...siang xtidur, petang bila bateri dh habis barula dia merengek, "nak tido! adik nak tido!!!"
takpe la nana, rumah bersepah dgn bantal toto di siang hari...bkn ada sape nak dtg rumah pun kannnnn... biarla asalkan budak2 ni bahagia...

biarla stress sekarang, jgn stress kemudian hari...eh boleh pki ke pepatah ni?????


2 comments:

3uri@ni said...

Good job khabir! Moga Allah permudahkan urusan, Insya Allah ^_^

***Umah ada budak kecik, standard la sepah2 sikit ^________________^

Nana Zack said...

insyaAllah Zue.. ^__^

masalahnya, bkn sikit2 sepah rumah ni, kapal karam pun xsepah mcm rumah ni...uwaaaaaaaaaaa....dah sekotak mainan aku buang, macam beranak-pinak plak mainan2 yg tinggal tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...