Monday, February 17, 2014

luahan perasaan yg xkesampaian...

bila dh xtau nak buat apa, saja je la cari topik nk luahkan perasaan ni kat abg, adam n khabir...

mama : (buat muka sedih) tiap kali papa pergi outstation, xkira la kami ni ikut ke, tak ikut ke, mesti papa belikan hadiah utk adam dgn khabir...utk mama satu pun xde...kecik tau hati ni...

papa : ha'ah la...tp tu la, papa dah xtau nak belikan apa utk mama...ye la, semua nya mama dah ada kan (buat muka ala2 memujuk)...utk papa sendiri pun papa xde beli apa2 tau...

mama : (muka xpuas hati lg)..adam la ni, asyik dpt hadiah je dr papa...utk mama, papa xde pun belikan apa2..kalau x mainan, dapat baju ke, seluar ke....adik pun sama, apa abg adam dpt, adik pun dpt gak...mama dpt apa??? T___T...

adam : (suara memujuk)...ada la mama..kan papa selalu beli barang utk mama...

mama : papa beli apa utk mama?

adam : tu papa kan dh belikan sayur, telur, chicken, fish....pergi pasar fish, pergi jalan jalan cari barang...

mama papa : hahahahahaha!!!!

terus je aku dgn abg ketawa pecah perut...aku yg pd asalnya nak merajuk pun dah xmenjadi...adoiiii, adam oh adam...walaupun tutur kata dia xmcm kwn2 sebaya dia yg lain, tp bila dh bercakap tu ada je yg mencuit hati kami ni....

yg ni sorang lg...bantal tu baru beli ms g KK baru2 ni...abg pujuk sbb aku slalu komplen kan...hehehe.. bila dh bwk blk, dah lain plak jd nya...huhuhu

mama : adik, ni bantal kitty mama la...papa beli utk mama la adik..
adik : ni bantal kitty adikkk..
mama : tak la, ni bantal mama laaaa...mama nakkk!!
adik : ni bantal kitty adik...! adik punyeee!!! 

terus je dia gigit bantal tu konon nya nak bg aku geli la sbb air liur dia dh ada kat bantal tu...penyudahnya bantal tu mmg dh jd hakmilik dia...asal tido je mesti cari bantal ni...mama gak xdpt apa..
T_____________T



antara lirik2 lagu yg plg dia suka nyanyi...

"aduh kuca,
aduh kacih,
putih putih melati...."

sukati kamu la adik nk lirik mcm mana pun...asalkan bahagia kan dik...hahahaha...ni namanya medley..gabungan lagu ajai yg baru tu dgn lagu putih2 melati...

tgk la...asal kemana2 je, ada je la dpt mainan baru...xkira la murah ke mahal...telur mainan yg harga 20sen tu pun jd la...


2 comments:

3uri@ni said...

Hahhahhhaaa jujur betullll budak2 :D
Eh sukalah tengok mainan yg adam pegang tu, macam mic pun ye jugak kan

Nana Zack said...

terlampau jujur kan sampai samakan telur, sayur tu sume sama dgn hadiah..hahaha

tu mmg mic zue...bila dkt dgn mulut, ada gak la gema getaran tu...tu baru rm3.90 je..kat daiso aku ada nmpk gak..size kecik sikit la...makin seronok si khabir tu buat konsert kat rumah ni....hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...