Monday, March 3, 2014

monday yg agak surammmm...

baru xtelefon kampung 2 hari, bila pg td telefon papa, mcm2 berita kami kongsi bersama...mcm2 perasaan masa bercakap dgn papa, mula2 tu happy beserta dgn gelak tawa kami...pastu mula plak mendatar bila dgr berita kemalangan dan kematian di kalangan saudara kami...lepastu papa cerita plak tentang berita penceraian...masa ni dh sedih dah perasaan ni...ye la, sbb saudara rapat kan, mcm xboleh percaya...tambah plak berita yg sgt2 menyayat hati aku di sebalik penceraian tersebut...mcm kena robek2 je hati ni ms papa sampaikan berita tu...

ajal, maut, jodoh pertemuan mmg semuanya milik Allah...kita hanya boleh merancang, selebihnya, Allah yg tentukan...di sini, aku hanya mampu doakn beliau dan keluarga tabah menghadapi dugaan yg amat berat ni.. semoga keadaan kembali pulih seperti dahulu, aman bahagia...Aminnn...

**mode emo xabis lg...xde mood nak masak...T_______T

2 comments:

3uri@ni said...

Memang selalu terkejut + perasaan jadi lain macam bila dengar ada yang bercerai berai kan...rasa tak percaya sebab tengok rumahtangga dah lama, anak2 dah besar....kalau dah ada anak2, mesti terkeluar kat mulut, 'sayangnya bercerai, kesian kat anak2...'
jodoh masing2...

Nana Zack said...

mmg kesian sgt zue...sbb sedara ni mmg ada mslh dh lama...tp xsangka plak masalh yg dia tanggung tu mmg kami semua sdara mara ni x pernah terfikir pun...tu yg buat lg emo..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...