Monday, April 7, 2014

weekend

mcm biasa aktiviti hjg mgu...makan sate kat pantai layang-layangan...mgkn sbb dh beberapa hari xsentuh nasi, so bila mkn lbh sikit je, mula la se'eh...hehehe...ngada2 sungguh la ko nana, pd hal sblm keluar rumah tu dah bedal sayur sepinggan...tu psl bila mkn sate bape cucuk je tu terus dah xmampu...kekeke...sume tertipu...

kali ni pas mkn sate, kami x ke pantai tapi ke taman plak...sbb kat pantai ni ada sejarah sebenarnya...aku ni dh la buta sejarah ye...jgn tanya lbh2...yg aku tau ni kwsn surrender point ms zaman perang dunia kot...kot la...aku pun xpasti la...nk baca sejarahnya, aku xjumpa mana plak papan nya tu...huhuhu...dtg sini pun sbb nk memenuhi hasrat anak2 nak main je ni...huhuhu

sejak ada monopod, amik gambar berempat makin mudah...hehehe... monopod tu beli dgn nini...pd hal tu dia punya, aku je yg paksa dia jual monopod dia tu...hahaha...tp hampeh je sbb dia jual harga asal pd hal dh jd used item pun....crettttt!!!...hehehehe...tp xpe, mmg sgt berguna monopod utk kami sekeluarga....

abaikan muka 4segi tu ye....sbbtu konon2 xmkn nasi...tp roti gardenia, roti nan, mee goreng bedal gak...adoiii nafsu je semuanya tu...huhuhu....ya, abg dh berjaya misi nk turunkan badan dia...skangni g mana2, konfem org tegur perut dia dh xbuncit...huhu..rahsia nya??? abg mkn nasi sikittttttt je...bila nasi yg aku masak xabis, aku la tukang perabis....mana la bini dia xmembesar dgn jayanya kan...dh sukat bg sikit pun, ttp akan ada balance, pelik btul aku....huh!


cubaan nak naik bukit pastu turun dgn cara slide...berani sungguh budak2 ni tau...yg kecik tu pun sama naik...lgsg xde perasaan takut...aku yg kat bwh ni dh terjerit2 suh hati2...diorg boleh gelak2 ye...


aku je la tggu kat bwh bukit...mereke bertiga ni gak dpt naik atas bukit ni...tp xpe, angin ptg tu sgt best... ^__^

ms ni abg tgh drive tau...bkn stop pun...sila jgn tiru ye aksi kami ni...xbaik utk keselamatan...ni sume angkara monopod sbb sblmni susah btul nk amik gambar sefamili penuh....^___^...

2 comments:

3uri@ni said...

Alaaaa, aku baru duk survey2 harga monopod. Dah bookmark dan instagram tu, tunggu gaji je la ni, huhu. Ko nye monopod, pakai shutter yang wireless ke tak? Aku ada jumpa yg jual wireless shutter tp insta dia private. Boringggg je aku

Eh, ko beli bape?

Patut aaa beria2 sangat nak diet, muka dah penuh frame eh, hehhheee takpe na, janji sihat hati gembira :)

Unknown said...

aku pun dah lama survey monopod tp mcm takut2 nak beli...last2 nini kata student dia ada jual...dia kata sume hp ok ngam...aku xpki shutter zue...kalo nk amik gamba, guna 360 je sbb ada timer...

pas guna 360, baru la aku tau, patutla skangni byk betul gambar2 yg kat fb tu ala2 ada nur kat muka...hahaha konfem guna 360 ni..kekeke jahat mulut aku..

ko try tgk insta azzaelite..dia pun ada jual...ngan pos sume skali rm55 kalo xsilap...shutter rm35 kot...ko wassap je dia, laju gak nnt dia reply...yg aku beli ngan nini ni, student dia pun jual rm50..yg pemegangnya kaler pink..

hahaha..muka penuh frame, tu psl nk pki monopod...dh pki pun still penuh frame, ko bygkan la kalo xguna monopod...laaaaagi penuh...uwaaaaa...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...