Tuesday, May 20, 2014

DIY Brooch

lebihan jeans hr tu masih ada lagi...nak dibuang sayang, so gunakan selagi boleh pki kan...kalo tgk kat youtube tu mcm2 boleh dibuat cuma antara rajin ke x kan...sementara tgh ada angin rajin ni, baik buat dulu kan...kang bila malas dah dtg, benang pun malas aku nk tgk.... (^___^)

lupa plak apa nama bunga ni...tp mmg ada la kat youtube tu..sng je buat nya...buat ala2 cincai2 pun boleh jd...tp tu kalo tgn berseni la...kalo dh tgn jeras mcm aku ni, buat cincai, konfem xmenjadi...so, ni mmg aku buat btul2 ikut step dia....kekekeke...


kalo tgk kat youtube, dia jahit kat beg yg mcm aku buat sblmni...tp aku bubuh pin broochkot la kalo tetiba rs nak pki kan...sbb mmg dah lama xshopping brooch sbb frust, hr tu brooch sworski aku hilang...uwaaaaaaa...so pki je la yg buat sendiri nya kan..kalo hilang pun xla ralat sgt...

4 comments:

3uri@ni said...

Aku kan, peratiiiiiii je ko ni, amboiii, asyik menjahitttttt je ye, jaga ko, weekend ni aku nak gi kamdar lagi, nak jahit tudung biar sama lagi ngan baju orang, ahahhahhhaahha (tak tau nak nangis ke nak ketawa, kahakahkahkah)

Nana Zack said...

hahahahaha aku pun nak tumpang gak la xtau nk gelak ke nak ketawa..kekekeke... ko pun sblm beli kain, cuba ko tanya dulu tukang gunting tu, sblmni ada x org beli kain ni????kekekeke...

ala, aku jahit pki kain perca je zue...huhuhu..ni tgh semangat nak bukak blk kotak2 jahit, on suis mesin jahit...kalo x, berselubung je la mesin tu...hehehehe

3uri@ni said...

Kalau kain baju ko yg sama ngan tudung aku, memang aku maapkan! kahkahkahkahkahkah

Nana Zack said...

nsb baik kat sii xde kamdar zue...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...