Friday, May 23, 2014

yesterday....

tajuk entry dah mcm tajuk lagu kan...apa ek nama group tu? lupa plak..lama dh xlayan lagu2  ni...huhuhu...smlm dtg lg mood nk menge'felt'...kali ni buat ros plak...kalo org tu ada rose kuning hidup, kita ada rose kuning yg xkan mati nya la...kompem!!!! hehehehehe...

tp ada silap skit ni...nmpk sgt xpro ka, ada je silapnya....ms nk tekap tu guna la pen...jd bila potong kain felt tu, masih ada bekas pen la kat kain tekap tu...penyudahnya, bila nk gulung, nmpk la kesan pen tu...tu yg kalo perasan ada line hitam tu, kesan pen la tu...huhuhu...xpe la, nnt nk try buat lg mcmni, comel plak rasanya...ahakkkksss perasan plak ye...


semalam birthday abang...tp abang xde, OS ke sandakan....mlmni, insyaAllah baru blk...tu hadiah dia aku beli online..ngam2 smpi on birthday abg...berat gila ok, patutla kos pos berganda2...huhuhu..xpe, setahun sekali...erkkk rasanya dh dua kali thn ni kena kos pos mcmni...huhuhuhu...hadiah apa?hehehe nmpk sgt aku belikan hadiah yg nk menyenangkan aku...hehehe, xpe bang, syg ikhlas hadiahkan abg ni...lepasni dh xpyh nk pinjam2 org lain lg kan...hehehe

petang semalam, blk dr taman, terperasan plak ada buah mangga ni...selama aku duduk kat sini, pokok ni xpernah pun berbuah..pokoknya pun xbesar mana pun...tgk2 dah berbuah plak...haisshhh ni yg xkeruan, kalo nk tulis nama kat buah tu aci x?huhuhu...ada dua biji ni saja...kalo pokok sebelah dia tu, pelam epal, mmg tiap2 tahun berbuah, tp susah nk dpt rs sbb asyik hilang je...huhuh,..tp hr tu abg sempat petik 5,6 biji..aku pun terus je buat jeruk...mmmm nyum nyum...sdp wooo... tp yg mangga ni...mintak2 la xde budak2 yg gatal tgn petik siap2...dah mcm org ngidam plak...hahaha

ni pg td nya cerita...utk adam, buat nasi goreng sempoi je...utk mama, bakar roti cheese ni....sdp sgtttt..kalo xkerana diet, mau buat 3 set...huhuhuhu...ni cuma buat guna 2 keping roti je....sng je...amik 2 keping roti, ltk cheese kat tgh pastu potong la dua kalo rs besar, xnk potong pun xpe...pastu pecah kan telur sebiji, tuang susu fullcream sikit, then kacau....kalo nk rs masin, ltk la garam. tp mcm aku xltk apa pun...just telur ngan susu...pastu amik roti yg dh tangkup dgn cheese tu, celupkan dlm telur+susu td tu....pastu bakar la atas pan non stick....sekejap je dh garing...mkn panas2 sdp sgt ok...xsangka khabir suka plak....pasni boleh buat mcmni lg la...tp aku masih buntu dgn menu adam ni..skangni makin menjadi2 susah nk mkn...tp badan dia tetap naik...risau gak aku....



2 comments:

3uri@ni said...

Tertelan2 air liur aku tgk roti cheese tu, hahhhaaa aku tak boleh la cheese2 ni, memang suka sangat2!

Tu la beza bunga hidup ngan mati, bunga idup aku mana ada kesan pen2 bagai ni, hehhhehhhheee
Nanti kalau ada apa2 event, boleh la buat bunga felt ni nana, untuk door gift ke, comel je :D

Unknown said...

zue, buat la roti cheese tu...sdp la...dh mcm iklan cheese yg ada ms dulu tu kan...mkn panas2, rs garing je roti tu...mmg rs mcm xcukup mkn satu set..huhuhu...

nk tggu event apa la zue...nk tgu adik aku kawin ntah bila la...hehehe...comel kan..nk buat satu lg design tp xcukup kain plak...

ni pun tgh kukus kek coklat utk bday boy...hehehe

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...