Wednesday, July 9, 2014

hari ini....


tudung raya sudah sampai...hahaha..tahun ni pakai ala kadar je la ye..yg imitation pun jd la..nk beli yg ori mcm xberbaloi je kan...huhuhu...

beli bunga 3 jambang kat one stop ms g KK last week..cucuk dekat pasu strawberi yg sblm ni..nmpk je kecik pasu tu tp kuat pki bunga gak...hahaha bersepah ok deko aku ni...

menu sahur...setakat ni menu ni je la yg masih berjaya nak ditelan selain sardin...nsb baik la abg mmg suka ngan menu ni...sng cepat ringkas janji pedas...

lebihan roti..xtau nak buat apa, so buat la puding roti utk berbuka hr ni...kang dh nak berbuka boleh la goreng karipap frozen dr Brunei...begini je la menu berbuka kami...mkn yg ringkas2 je...abg xmau mkn makanan berlauk...sbb takut liat nak terawih katanya..hehe

2 comments:

3uri@ni said...

Alaaa, imitation punya takder beza pun ngan yg ori tu, cantik apa, bijak berbelanja okay! :D
Selai baper na?

Amboii, nanaaaaa, semangat nak raya ni, siap gubah bunga dah ni. Umah aku tak pernah ada bunga. Bunga kat luar rumah je la kalau ada pun :D

Camanaaaa aku boleh lupa nak buat puding roti niiiiiiiii...Nak kena buat ni!

Nana Zack said...

yg aku beli ni selai rm25..beli 3 dpt free postage..hehehe...ada yg lg murah aku jumpa tp xde warna yg aku nk plak..huhu kat labuan ni pun aku ada jumpa gak org jual, selai rm20 je..tp ms tu aku eksyen, konon xnak beli...skali bila dh teringat2, dtg blk esoknya dh xde jual lg..huhuhuhu...

ni bunga kedua selepas yg aku deko strawberi tu..hahaha...saje2 je..ntah tahan brapa lama ni aku xtau la kan...kejap2, ada je tgn gatal g petik bunga ni...hehehe..

masuk list zue puding roti ni..jgn lupa buat...^__^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...