Friday, August 1, 2008

pizza hut...

malam tadi g makan pizza kat BP Mall...ajak long sefamili....kalo ajak mak ngan papa, sure diorg xmau g...tu yg ajak long temankan aku mkn pizza...tetiba jek tekak ni rasa mcm teringin nak makan lepas org2 lain duk citer pasal pizza jek...
nasib baik, orang xramai sgt kat pizza tu...ye la, mgkn sbb mlm td mlm jumaat kot...huhuhu..aku ni bantai jek ajak long keluar...dah teringin sgt la katakan...n this is the 1st fast food that i can eat since pregnant.....
aku order set meal 4 jek...saje jek amik yg ada 2 regular pan, sbb bila ada lbh leh tapau kan utk mak ngan papa....
pas setel makan, barula rasa lega tekak ni..hehehe...apa la, nsb baik la xngidam dari awal, kalo x, asyik duk g pizza jek la kejenye.....cuma aku xteringin nak order pizza yg baru tu...xtau nape, bila tgk jek rasa loya...huhuhu...sori ek....
pas ni aku aim nak makan asam laksa...teingat plak mkn kat lemon grass, alamanda dulu ngan zana....macam sodap jek....nak cri lemon grass kat bp ni mana ada, tp semlm dah survey kat oldtown pun ada asam laksa...akan ku tuju ke situ x lama lg...(^_^)....
>> sup cendawan ngan roti....sup ni skang mcm dah cair la...xmcm dulu2....
>> air mirinda oren


>> pizza seafood ngan super supreme...xsempat nk amik gambo, dah separuh mkn bru teingat..

>> iman mkn sup mushroom...pastu terus tersandar kekenyangan

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...